Használat saját felelősségre

Fordított válaszok, nem mind 100%.
Használat saját felelősségre!

2018. június 13., szerda

Élet a Campuson 2.


Üdv!

Nem is szaporítanám a szót, azt hiszem a következő bejegyzés egy kis összegzés/értékelés/nem kért tanácsadás lesz:D

Esélymérő: 40+ felett kell lenned a képek megszerzéshez és kell a ruci is ;)

AP:2000+
USD: 225 - 315

Megszerezhető képek: 5/5
Tündérkeresztanya: neszeszer, Rayan első órája után találkozhatsz vele

Hyun, Rayan
Priya, Amber
munkaruha - ingyen van

Nataniel


Candy
A. (Szólok neki, hogy hagyhatja a rádiót.) /
B. (Hagyom, hogy felvegye a fülhallgatót.) /

A. (Tanulmányi előadót üdvözlöm.) +
B. (Melodyt üdvözlöm.) /

A. (Chani mellé ülök.) +Chani, -Melody
B. (Melody mellé ülök.) +Melody, -Chani

A. Terrorista megnyilvánulások. / legjobb lehetőség
B. Éhínség. /
C. A végső vizsgák okozta stressz. /


Nataniel
nála csak 30-as esélymérő kell:)

Lehetőség
A. Ismered őket...? Úgy tűnt, hogy felismertek téged, és ez megijesztette őket... /
B. Megváltoztál.Alig ismertelek fel. +

Lehetőség
A. Azt kívánom bárcsak máshogy végződtek volna a dolgaink... –
B. Köszönöm még egyszer, Nataniel... +

Elkísérjelek?
A. Nem, nem kell... Egyedül is menni fog. +
B. Um... Hát... Ha téged nem zavar... (A gondolat, hogy egyedül menjek, és megint belefussak azokba a férfiakba... kiráz a hideg) /

Lehetőség
A. Nem tudom féken tartani a gondolataimat... Mi ez a nagy változás Nataniel? Mi történt veled? -
B. Biztos még mindig a sokk hatása alatt vagyok... Szédületes. /

Szóval, volt esélye összefutni a régi ismerőseiddel?
A. Igen, Rosával, Alexyvel, ... De volt egy megérzésem... Hogy ti nem nagyon maradtatok barátok. +
B. Igen, egy párral. /

De, örülsz, hogy visszatérhettél? Persze, ezen az estén kívül.
A. Igen! Nagyon. +
B. Mondjuk úgy, hogy hosszú nap volt. (Beleérte a remek szobatársamat és a ma estét.) /

Nem megyek tovább, azt hiszem egy kicsit helytelen lenne az első nap a szobádba mennem... Hacsak…
A. Geeez, mit gondolsz, ki vagy te?! +
B. Nem zavarna. -
C. Most viccelődsz?  /



Hyun
40-es esélymérő kell a kép megszerzéséhez.

Biztos vagyok benne, hogy veled is így lesz.
A. Remélem... Már most ismerősnek érzem, pedig még nem is találkoztunk. /
B. Magabiztos vagyok.Sikerülni fog. +

Mond a rendelést, hogy kész legyek.
A. Üdítő,  őszis shake szójatejjel, eszpresszó, tejjel és cukorral, limonádé. /
B. Üdítő,  őszis shake szójatejjel, amerikai kávé, cukor nélkül, tejjel és egy limonádé. /
C. Üdítő, őszis shake szójatejjel, eszpresszó cukor nélkül egy kis tejjel és limonádé. +

Minden rendben?
A. Csak kissé zavaró ez az egész... +
B. Persze, minden rendben... /

Lehetőség
A. (Jobb, ha szépen visszatérek ahhoz, amit csinálok.) +
B. (Megyek, és megpróbálom magamra vonni a figyelmét.)

Régóta figyelsz?
A. Nem kémkedek utánad, hallottam valami zajt, és meg akartam nézni mi az.
B. Egy ideje. A kilátás elég jó. +
C. Éppen a futó padon voltam, és azon gondolkodtam, hogy ki edzhet ilyen keményen.

Középiskola után komolyabban neki álltam. Remek sport, hogy kiengedjem a gőzt... és önvédelemre.
A. Igen, egy kicsit erőszakos. +
B. Imádom.
C. Meglepő, hogy szereted a sportot!

És, ezt az edző termet választod biztosra?
A. Nekem úgy tűnt, hogy ez az egyetlen a városban.
B. Tervezem. +
C. Igen. Miért, csak magadnak akarod ezt a helyet?

Tudod, én soha nem kételkedtem benned.
A. Nem segítettél véletlenül Clemencenek a döntséhozásban? +
B. Nagyon köszönöm a segítséget. /

Amúgy is csak három volt.
A. Ezt mind értem tetted? /
B. Ez nem valami fair play... -

Szerencsések vagyunk, hogy egy ilyen motivált újoncunk van.
A. Oh igen! Figyelmeztettelek. Nagyon akartam ezt az állást. -
B. Ma nem volt órám szóval kihasználtam a lehetőséget... /
C. Igen, motivált vagyok, de remélem nem leszek olyan ügyetlen mint a próbanapomon, uh.. +

Lehetőség
A. (Elkéne olvasnom a szerződést mielőtt aláírom.) /
B. (Azonnal le kéne írnom, érzem, hogy engem figyel.)



Rayan alis Mr Zaid
Lehetőség
A. Umm... Mindegyik idézet igaz. +
B. Umm... Művészet hazudhat. /
C. Umm... A művészet megmutatja az igaza. (Melodynak igaza lehet.) -

Azt szeretnéd mondani, hogy a művészet szubjektív?
A. Pontosan. +
B. Nem, nem igazán. -

Lehetőség
A. Most éppen a Trónok harcát nézem. +
B. Még soha... nem ijedtem meg egy darab művészet vizsgálatától. /
C. Marina Abromovic előadása: A művész jelen van. -

Lehetőség
A. És Melodyé.... (Meg még Yeleené.) +
B. Értem! Nagyon meglepődtem, de ez egyáltalán nem zavart!  / KÉP

Lehetőség
A. Nincs külön ebédlőjük a tanároknak? +
B. Ez az első eset, hogy itt látom az ebédlőben. /
C. Hogy van, Mr Zaid? - 



Priya
Lehetőség
A. Oh, nagyon sajnálom! Azonnal vissza viszem ezt a poharat, és hozok egy másikat! /
B. Én úgy hallottam, hogy "jéggel", eléggé az ellentettje.  +

Szerencsére, tudnom kell improvizálni, mint ügyvéd. E nélkül, nem nagyon tudtam volna segíteni!
A. Ez az amit tanítanak neked az egyetemen? /
B. Az a gyanúm, hogy te már a gimiben is ilyen voltál. +

Igen, hát szerencsére a helyes társdolgozód épp ott volt időben.
A. Igen, ez igaz... Nélkületek nem sikerült volna. /
B. Csak nem egy kis féltékenységet hallok? +

Más dolgom is van annál, minthogy a te botlásaidat korrigáljam.
A. Pedig örültem volna, ha megpróbálod... +
B. Ha-ha, igazad van... /

Még nem küldtek el?
A. Ne túlozz már! Nem voltam annyira kétbalkezes... +
B. Igaz, hogy nélküled nehezebb lett volna... /




Alexy
Biztos vagy benne, hogy az óra az érdekes? Nem éppen... a tanár, aki tanítja?
A. Nem, nem igazán ezt értettem.  /
B. Rendben, be kell vallanom, hogy ő is érdekes.

Szóval, tudod a keresztnevét?
A. Morgan. +
B. Ethan.
C. Illian.

Nem tudom, hogyan menjek oda egy fiúhoz egy ilyen helyzetben... Nem akarom kényelmetlen helyzetbe hozni. Mindig találok egy utat... hogy biztos legyen.
A. Ez egyáltalán nem lenne kényelmetlen! Képesnek kéne lenned flörtölni akárkivel, akivel csak akarsz, hiszen kit érdekel egy személy neme vagy faja. (+ Rosa)
B. Igen, látom hogy miért lenne az...




Chani
Igaz, de mindannyian diákok!
A.  Egyáltalán nem nyugtatsz meg Chani. Komolyan. /
B. Eléggé különleges humorod van. +

Jól vagy? Azon gondolkodtam, hogy mégis mi folyhatott odabenn.
A. Igen, igen tökéletesen. /
B. "Bocsánatot akart kérni" azért mert csak engem kérdezgetett az egész osztályból. +

Most az egyszer, legalább nem egy ostoba tanárunk van a aki a bukott múltjáról beszél mint egy művész... Kedvelem, igen. És úgy tűnik te is kedveled őt, mármint úgy tűnik.
A. Nem... Úgy értem, nem úgy ahogy te célozgatsz rá... /
B.  Van valami érdekes benne. /




Rosa
Mellébeszélés. Candy, te velem vagy igaz?
A. Megtervezni egy találkozott Alexy és álmai pasija között? Szórakoztató lehet! +5
B. Nem lenne jobb hagyni a dolgokat, hogy menjenek... ahogy akarnak?

Lehetőség
A. Egy remek ötlet!
B. Egy nagyon rossz ötlet. /

Találunk neked egy szuper szexi partnert!
A. Okés... Egy kis segítség sosem árt...
B. Komolyan. Úgy gondolom, hogy ezt el tudom intézni egyedül is. -

Biztos kevésbé lett volna vicces, ha előre tudod.
A. Hogy lehet, hogy ennyire megváltozott?
B. Ez csak egy vicc volt, nem igaz? Két perc múlva visszajön, hogy meggyalázzon, és elmondja, hogy álljak el az útjából, ugye?  /

Nem is mondod... Miért találkoztatok?
A. Amikor visszafelé mentem a suliba két srác rám támadt. /
B. Összefutottunk az úton. /



Amber
10-es esélymérőre van szükséged a képhez

És te? Hogy-hogy visszatértél hozzánk?
A. Visszajöttem, hogy itt fejezzem be az utolsó évemet az egyetemen. De nem gondoltam volna, hogy ennyi mindenkibe belefutok a régi középsulis körökből. (Főleg nem beléd.)
B. A szakom miatt. És te? Mi helyzet?  /

Lehetőség
A. Bocsi, egy kicsit nehéz volt felismerni téged. Olyan sokat változtál! +
B. Meglepett, hogy egyáltalán idejöttél beszélgetni. Egyáltalán nem emlékszem, hogy valaha is volt egy kedves beszélgetésünk a középiskolában.
C. Nagyon nehéz felfogni, hogy ez tényleg te vagy...

Igen. Csak részidőben járok egyetemre. Modell karrierbe kezdtem.
A. Modellkedés? És néha kifutón is szerepelsz? +
B. Ez vicces. Sosem hittem volna.



Yeleen
Na, mit kaptál?
A. A szüleim küldtek el pár cuccot./
B. Semmi olyat, ami téged érdekelne. -

Tisztítsd ki az enyémet, mielőtt visszaadod. Nekem sincs másik egyenlőre, úgyhogy megtartom a tiedet.
A. Remélem majd te is kimosod az enyémet. Nem én hagytam festékes dobozt a szekrény tetején.  /
B. Mintha te megtennéd ezt nekem... -

A többi semleges.


Clemence alis főni
Lehetőség
A. Kész vagyok tanulni. Biztos vagyok benne, hogy nem túl nehéz! -
B. Már tudom, hogy mennek a dolgok. Biztos vagyok, hogy hamar hozzászokok a szabályaihoz. / --> be is állsz dolgozni

Lehetőség
A. Hát, csak mára már van tervem... De talán kereshetnénk egy időpontot a következő alkalomra. -
B. Pe.. .persze! (Szegény Alexy és Rosa) /

Lehetőség
A. De, igaza van. Visszaviszem a konyhára. /
B. Én úgy értettem, hogy jéggel kéri a hölgy. +

...Igen, reggelt.
A. Olyan gyorsan jöttem, ahogy csak tudtam, miután Hyun szólt, hogy kész a szerződésem.
B Hol írjam alá? +
C. Hyun szólt, hogy látni szeretne.

Ami engem illet, az utolsó pillanatban foglak hívni a forgalmas napokon, vagy ünnepeknél.
A. Gondolom nincs nagy választásom...
B. Persze, nem probléma. /







KÉPEK





7 megjegyzés:

  1. Szia.Később a régi szereplők is benne lesznek vagy nem?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mikor az edzőteremben vagyunk akkor jön egy olyan lehetőség Nathaniel-nél, hogy
    A) Jobb ha a magam tevékenységével foglalkozok
    B) Megpróbálom felhívni magamra a figyelmét, hogy köszönhessek neki
    itt melyiknél kapom meg a képet amikor Nathaniel boxol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá, most vettem észre, hogy ez ki van írva itt a lehetőségeknél.

      Törlés
  3. Sia! :D
    Amikor Hyun-nal beszélünk a próbanapon, és megtudtuk hogy miénk az állás, akkor van egy párbeszéd:

    Igen, az összeset. Amúgy is csak három volt.

    A.) Ezt mind értem tetted? ( ? )
    B.) Ez nem volt valami fair play... ( -5 )

    Köszi! ^_^

    VálaszTörlés
  4. szia
    mindent úgy csináltam Rayan-nál ahogy le van írva de nem kaptam képet... :(
    az hogy lehet?

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Én éppenséggel egy hétig gyűjtöttem a ruhára, és a "helyes" választ nyomtam az oldal szerint, de nem kaptam meg a Rayan-os illusztrációt. Szerintem el van rontva a válasz, nme lehet, hogy az utolsó párbeszédnél a felsőt kell választani, ha az amúgy is plusszos?
    Válaszod előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Hyun-nál vannak a Nataniel-es válaszok is, kicsit nehéz észrevenni és elég zavaró.

    VálaszTörlés