Használat saját felelősségre

Fordított válaszok, nem mind 100%.
Használat saját felelősségre!

2018. június 12., kedd

Élet a Campuson - 1.


Üdv!

Akkor vágjunk is bele abba az egyetemi habzsidőzsibe!
Azt hiszem nem kell bemutatni a rendszert, a válaszok a megszokott szisztéma szerint érkeznek.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Igen, igen, az AP-rendszer is lehetne a megszokott, mert kivinni egy epizódot a buta karakterünk skizofréniája miatt lehetetlen emberi számú AP-vel...
kirohanás vége
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Az első epizód előtt Keresztanya felvilágosít minket a szabályokról - épp úgy, ahogy a Csábításból jeles elején tette anno ChiNoMi/Borisz/Dimitri/éppen ahogy frissült a játék.
Természetesen megjutalmaz minket és szerencsétlenkedéséből adódóan gazdagodunk egy kis karkötővel is, amit az egyetemi előtti padon találunk.


Az esélymérő egyelőre csak növekedni tud, persze vannak Amber-szindrómás egyedek az egyetemen... Leginkább a +5 és a -5 között csaponghatunk, de egy-két esetben akár 10-et is ugorhatunk valamelyik irányba! Célszerű a pluszokra menni mindenkinél, mert a képeket leginkább csak akkor lehet megszerezni :D
Fő az optimizmus!


Ezek után kezdődhet az AP-rablás! :D
AP fogyasztás: 1000+

USD: 88 -- 108

Rejtett tárgy: poszter (Amikor beszéltél Rayennel alis Zaidi, menj vissza az egyetemre és a falon ott lesz a poszter - klikk rá)

Tündérkeresztanya: táska; amikor visszamész átöltözni, a parkban találkozhatsz vele

Megszerezhető képek száma: 4/4 + poszter

Ruhánk:



Az új szereplők/új rajzolás

Ne felejtsük el saját magunk sem! :D



az egyetemi tömeg... :D 



és még sokan mások...

Candy
A. (Gyengéden ébresszem fel?)
B. (Hagyjuk az egészet!)

A. (Kicsit megfeszítem az ajtót.) -- ezzel AP-t spórolsz!
B. (Megvárom a segítséget.) -- Melody feltűnik, de az esélymérőre nincs hatással

A. (Kicserélem az ágyneműjét az enyémmel.) később Yeleennél +
B. (Így hagyom, majd később beszélek vele.) később Yeleennél -
C. (Úgy teszek, mintha mi sem történt volna.) később Yeleennél -

A. Na gyerünk! Ezt a kört én fizetem!  + $20, Priya kép
B. Megyek, hozok valamit inni.

A. Mojito, tényleg? Alexy+
B. Tökéletes! + Rosa
C. Szívesebben kezdenék egy kis sörrel. Priya+ --> kép

A. Vizsgákra való gondolás miatt felrémlett... Nataniel. - Priya, Alexy
B. Inkább nem gondolnék a vizsgákra... Szeretnék többet tudni rólad Priya. + kép




Tanulmányi előadó
Unja az életet, minden válasz semleges nála.

Lehetőség
A. Csak emlékeztetni akartam, hogy az év eleji megbeszélés nem sokára kezdődik. Nem akartam, hogy lemaradjon róla.
B. Lenne egy kérésem a szobámmal kapcsolatban. /



Mrs Paltry
Valaki tudja mit jelent a személyiség fejlesztő előadás?
A. A tanulást módszertani szempontból elősegítő előadás.
B. Beszélgethetünk a mindennapi nehézségünkről,  és az aktuális híreinkről. / Rayannél+
C. (Semmit nem válaszolok.) /




Mr Zaidi alias Rayan
Jó napot! Fel szeretne iratkozni az előadásra?
A. Igen.. hát lényegében ezért vagyok itt. +
B. Igen! Az előadása nagyon elismerően hangzott. -

Nem baj, ha még bizonytalan. "Oly édes a bizonytalanság. A köd csodássá varázsolja a tárgyakat."
A. Picasso?
B. Oscar Wilde? +
C. Andy Warholf? -
D. Nagyon szépen mondta, akkor hol kell aláírnom? -

Akkor már ketten vagyunk. Részt szeretne venni az óráimon?
A. Természetesen. Készen állok "megváltoztatni az élet felfogásomat", ahogy Ön fogalmazott. +
B. Nagyon szeretnék. Kifejezetten emiatt a specializáció miatt választottam ezt az egyetemet. /

Remélem nem tart nagyon az iskola kezdéstől.
A. Nem, egyáltalán nem. Hamar alkalmazkodom az új szituációkhoz.
B. Bevallom, hogy ez az egyetem sokkal nagyobbnak tűnik, mint  az ahova eddig jártam. +

Ha elfogadjuk a félelmeinket, azzal már le is győztük őket. Ne aggódjon, titokban odaadom önnek a térképet amit féltve őrzök a kabát zsebemben, hogy ne tűnjek idiótának.
A. Már nem is érzem annyira egyedül magam.
B. Köszönöm, nagy segítség lenne. /

Ahogy már azt mondtam néhányuknak, a Sweet Amoris gimi melletti kávézó egy felszolgálót keres diákmunkára. Érdekli a lehetőség?
A. Jaj, köszönöm pont ilyen munka kell nekem. +
B. Felszolgáló? Nem álmaim munkája, de megnézem mit ajánlanak. /

Lehetőség
A. Hiányzik a szobám... /
B. Az első nap egy új helyen mély benyomás tud kelteni... /




Melody
Én sosem költöztem el innen.
A. Semmit nem változtál. -
B. Melody! Megint összeállhatna a régi csapat. +

Ez az első alkalom, hogy egy diákot választottak asszisztensnek.
A. Elég nagy felelősség. +
B. Olyan diákönkormányzatos-féle vagy, nem? /

Igen igen, még itt él. Nem tudok róla semmit, de nem is érdekel.
A. Komolyan? Mi történt? Emlékszem a gimiben nagyon oda voltál érte. -
B. Komolyan? Én sem tudok róla semmit, kiváncsi lennék mi lett belőle.

Megnyugtatlak, biztos, hogy ugyanarról van szó. Majd meglátod. Mennem kell, Raya... akarom mondani Mr. Zaidi vár, hogy befejezzük a beiratkozással kapcsolatos feladatokat.
A. Várj Melody! Rosával ma este beülünk egy bárba, a régi szép idők emlékére. Nem akarsz velünk tartani? +
B. Beszélgetés vége. /

Igen, ahogy már mondtam, Mr. Zaidi asszisztense vagyok. Egy nagy íróasztalra van szükségem, hogy jól végezzem a munkám, így nem volt más választásuk, mint egyedül tenni egy szobába.
A. Pedig a tanulmányi előadó azt mondta, hogy nincs más megoldás. +
B. Na jó, elég a titkolózásokból, elmondaná végre valaki, hogy Nathaniel mért nem jött el a találkozónkra?
C. Priya, te is koliba laksz? (+ Priya)




Yeleen
Nézd már, még beszél is!
A. Neked nincs más dolgod? -
B. Még nem nőttük ki ezt a gyerekes viselkedést? -

Több mint 3000-en vagyunk ezen a campuson, de muszáj volt, pont kettőnket egy szobába rakniuk.
A. Eléggé ironikus, nem gondolod?
B. Azt hiszem, hogy nincs más választásunk,. Azt javaslom, hogy kezdjünk mindent előröl. -

Azt hiszem még mindig nem érted! Senki nem beszél velem olyan hangnemben, ahogy te beszéltél az előbb!
A.Hallgass ide, talán mégse kellett volna beleszólnom.
B. Téged mi jogosít fel arra, hogy olyan hangnemben beszélj Chanival? -

Hagylak kipakolni.
A. Kiválasztottad már melyik ágyat szeretnéd? -
B. Azt hiszem az az én ágyam, amelyiken nincs szétszórva minden cucc...

Lehetőség
A. Szóval, ideje, hogy rendbe tegyük a dolgokat... Mi a neved? -
B. Gondolj amit akarsz, én ezt a részt választom, nem kötelező beszélgetnünk.  /





Hyun
Dolgoztál már kávézóban?
A.  Igen, persze. -
B.  Nem, még ne igazán, de könnyen tanulok. +
C. Hát... Főztem és megterítettem az asztalt otthon. /

Mi a legjobb tulajdonságod?
A. A kedvességem. /
B. Nagyon segítőkész vagyok. -
C. A humor érzékem.  +

Mi az a macchiato?
A. Azt hiszem egy kávé tipus. /
B. A hipszterek tejes kávéja +
C. Tejes forró csoki, mogyoró darabokkal és egy kis habbal. -

Egészítsd ki a sort: napi, pincér, érme, meggyesrétes.
A. Kávé. /
B. Esernyő. +
C. Kiszolgálás. /

Akarsz inni valamit? Nincs vevő, és egy kis szünetet akartam tartani.
A. Igen, nagyon szívesen. +
B. Ez nagyon kedves, de sajnos dolgom van. /

Mit kérsz?
A. Egy limonádét. /
B. Egy vodka Red Bullt. -
C. Egy kávét. +

Mondd csak, Candy, még sosem láttalak erre, pedig itt mindenki megfordul. Következtetésképp nem régóta lehetsz a városban.
A. Gratulálok Sherlock! +
B. Nem igazán..

Mivel már jártál errefelé, biztos ismered a jó helyeket, vannak barátaid, lehet, hogy még barátod is.
A. Hát van pár gimis barátod, de még csak ma reggel érkeztem. +
B. Ez elég személyes kérdés. -




Morgan
Lehetőség
A. Te is eltévedtél? +
B. Ha nem sietek, elkések a megbeszélésről. Köszi még egyszer! /




Alexy
Lehetőség
A. Nagyon hiányoztál! +
B. Ha te itt vagy... Akkor Armin is jön? /

Lehetőség
A. És te, Alexy? Jársz valakivel? /
B. Na jó, meséljetek! Miről maradtam még le? +




Rosa
Sokan elköltöztek, de maradtak egy páran itt is. Biztos találkozol majd jónéhányukkal.
A. Mi lett Lisanderrel?
B. Van híred Castileről?
C. Nataniel hogy van?
D. Mi a hír Arminról és Alexyről?
E. Kentin folytatja a katonai tanulmányait?
(azt válaszd, amelyik érdekel, mindegy)



Lehetőség
A. Komolyan? Mojito?
B. Én benne vagyok!
C. Szívesebben kezdenék egy sörrel. (+ Priya) ---> kép

Lehetőség
A. Még az is lehet, hogy túl hamar ítélkezünk, és a végén minden rendbe fog jönni.
B. Remélem hamarosan találok valami megoldást, hogy szobatársat cserélhessek. /

Mit gondolsz, milyen ötlet az exbarátod koncertjére rohanni, hogy megnézhesd mi lett belőle?
A. Bevallom, kíváncsi vagyok hogy milyen. Az is lehet, hogy majd nem is emlékszik rám. /
B. Azt hiszed, hogy még van esélyem nála? Vagyis... Akarom mondani, hogy beszélgessek vele? 

Lehetőség
A. Priya, te milyen szakra jársz? +
B. Ti mindannyian barátok maradtatok miután elmentem?




Chani
Megkérdezte, hogy nem örülnék e jobban egy koporsónak. Igazán imádnivaló!
A. Hidd el, én lehet jobban örültem volna egy koporsónak! +
B. Ne aggódj, nem csak veled ilyen mindenkinek kijutott a kedvességéből.

Ok, ott leszek.
A. Találkozom egy barátnőmmel a kampusz bárjában. Van kedved eljönni? +
B. Menj nézd meg a szobád! Remélem neked nagyobb szerencséd lesz!

Ne mondd, hogy nem hagy hidegen a tekintete. Még engem is kirázott a hideg amikor ma reggel beléptem a terembe, hogy beiratkozzak.
A. Nem értem miről beszélsz... /
B. Bevallom tényleg van valami benne.../



Priya
A gimiben azt hittem, hogy titokban együtt vagytok.
A. Bevallom az elején nagyon tetszett. / 
B. Nem, sosem titkoltam volna el előletek! /

Lehetőség
A. Mit tanulsz, Priya? +
B. És mi újság veled?








KÉPEK




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése